Treceți la conținutul principal

Teatrul Maria Filotti prezinta premiera: Viața nu te întreabă niciodată nimic




"Azi ma voi ierta pentru ca am obosit sa ma condamn pentru tot
M-am condamnat destul pentru greseli,pentru vorbe spuse la nervi,pentru ca am ranit oameni care nu au meritat.
Gata! Ajunge! Azi ma voi ierta! Am tot dreptul sa ma iert,pentru ca Viata nu te intreaba niciodata cat de mult iubesti pe cineva sau cat de mult depinzi sufleteste de anumiti oameni atunci cand ii va rapi de langa tine,obligandu-te sa induri chinul si amaraciunea singuratatii".

Avanpremiera - vineri 20 ianuarie , ora 18.00 la Sala– ”Avantgarde”

 
Premiera - duminica 22 ianuarie , ora 18.00 la Sala - ”Avantgarde”

”Sunt o actriță adevarată: joc cu plăcere, cu entuziasm. Scena mă îmbată si simt că sunt frumoasă. Si acum, de când sunt aici, am mers mult pe jos si tot umblând,m-am gândit și am simtit cum cu fiecare zi ce trece cresc puterile sufletului meu.Acum știu, înteleg, Kostea, că în ceea ce facem noi, ori că am juca pe scenă,ori că am scrie, principalul nu e Gloria, nu e strălucirea, nu e ceea ce visam eu, ci puterea noastră de a îndura, să știi să-ți porti crucea si să-ti pastrezi credinta.Eu cred si sufar mai putin.Si atunci cand ma gândesc la chemarea mea, nu mă mai tem de viață”.
“Pescarusul” de A.P.Cehov
În deschidere , ACTRIȚA , interpretată de Wanessa Radu vă poftește în
“apartamentul” său .”Aliații” săi pe parcursul spectacolului , cei prin care și cu care va dialoga ,pentru și cu dumneavoastră spectatorii , sunt cateva personaje feminine din repertoriul clasic al teatrului : “Anca” din “Năpasta” lui I.L. Caragiale , “Nina Zarecinaia “ ( Pescărușul ) și „Sonia” ( „Unchiul Vania” ) ambele din creația marelui A.P. Cehov , „Nora” din „Casa Păpușilor” ( „Nora” ) de Ibsen și cateva ipostaze mai moderne , ca de exemplu Edith Piaf și Maria Tănase .
Regia – Anca Cismaru , Selecție texte - Anca Cismaru și Wanessa Radu, dramaturgia și ilustrația muzicală - Lucian Sabados , scenografia - Carmen Rus și Mariana Bogdan , la pian compozitorul Cornel Cristei.
ceea ce am facut si n-am facut.
 
Foto: Marian Ecmegian

Sursa text si foto: https://www.facebook.com/antonescurodica?fref=ts

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Georgiana Pasqali Vâju: Andrada m-a surprins prin profunzimea ideilor

- Georgiana Pasqali VÂJU -

Am avut onoarea și plăcera să particip la lansarea cărților ei, de unde am plecat cu noi achiziții, firește. Am ajuns acasă și curiozitatea m-a împins la citit. Am constatat, așadar, că autoarea mea ( zic a mea, pentru că suntem amândouă brăilence) are un stil curat, frumos și unic. Pe mine m-a încântat, recunosc. Dincolo de aspectele editării și de câteva scăpărări de tastatură, inerente oricărei cărți, zic eu, lectura este una incitantă și savuroasă.
Aflată la început de drum și la o vârstă destul de fragedă, Andrada m-a surprins prin profunzimea ideilor și prin duritatea cu care (uneori) si-a împodobit personajele.
Recunosc că până acum nu prea m-au atras cărțile cu subiecte polițiste, dar Andrada mi-a deschis apetitul pentru acest gen literar. Mie mi-a plăcut cărticica asta, așa că v-o recomand cu mare drag și vouă. Este ideală pentru o lectură de plăcere, la sfârșit de săptămână.
Draga mea, mult succes! Meriți!

Lansarea volumului Necropsie lirică, la București, dupa Gaudeamus

- Petre CRĂCIUN -

Înainte de plecarea la Chișinău, lucrăm la cartea de versuri a poetului și jurnalistului brăilean (prin adopție) Virgil Andronescu, pe care o vom lansa in București, după Gaudemus: ”Necropsie lirică”. Un volum ilustrat - excelent - de Bianca Pîrlog, Marea Britanie.

Patru brăileni și toți patru premiați

La Festivalul Internațional de Creație Vrancea literară 2017 s-a dat publicității lista câștigătorilor, printre premiați se regăsesc și numele a patru scriitori brăileni.


La secțiunea proză Premiul al II-lea a fost acordat romancierei Doina Popescu-Brăila pentru romanul Terente- zodia zmeilor, în cadrul secțiunii de critică literară Premiul I a revenit scriitorei Lucia Pătraşcu pentru carte de cronică și recenzii literare Întâlnire cu o carte, un alt Premiu I a fost adjudecat de către scriitorul și jurnalistul Virgil Matei, în cadrul secțiunii memorialistică, pentru lucrarea Acasă, la Mărtinești, iar Premiul Special al juriului acordat pentru secțiunea tabletă a revenit poetului, jurnalistului și editorului Mihai Vintilă- director al revistei manifest Litera13, pentru volumul România văzută dintr-un colț de Bărăgan.

Festivitatea de decernare a Premiilor se va desfășura la Casa de Cultura M. Eminescu-Panciu, la data de 28 octombrie a.c. începând cu ora 10. Felicitări căștigătorilor br…

Colindă

- Lucia PĂTRAȘCU -

Sub coada ochiului o floare
adună-n ea tot universul,
o veşnicie călătoare
ce-ar vrea sa ducă-n lume versul

îmbobocit abia sub pleoapă,
trezit cu roua-n dimineaţă
şi potrivind în el să-ncapă
lumină pentru altă viaţă.

La coada ochiului o frunză
adună-n ea tot orizontul
şi ocroteşte roua plânsă
îngălbenind pe lângă rondul

atâtor flori albite-n tâmplă.
Nu-s ghiocei ce-au înflorit...
E marea, nesfârşită poate,
colindă pentru asfinţit.

Cea mai frumoasă lansare de carte - în ședința cenaclului literar Panait Istrati

- Virgil ANDRONESCU -

Vineri, 27 octombrie 2017, s-a desfășurat- începând cu ora 17.00 ședința cenaclului Panait Istrati. Ca în fiecare ultimă vinere a fiecărei luni din an, gazda cenaclului a fost Biblioteca Județeană Panait Istrati din Brăila.
S-au schimbat informații și s-au distribuit reviste literare, ca de fiecare dată. La dezbaterile cenaclului sunt invitați iubitori de literatură alături de membrii acestuia. În cadrul ședinței de vineri s-au lansat volumele Muguri de bonsai, de Tudorița Tarniță, carte publicată la Editura InfoEST, 2017, prezentatorul cărții a fost aforistul Zeno Halupa; cartea Dirijorul de cuvinte, scrisă de poetul Mihai Vintilă - director al revistei manifest Litera13, publicată la aceeași editură, în 2017, a fost prezentată de autorul și editorul acesteia.


Întâlnirea a avut loc de această dată în Ludoteca bibliotecii și nu în sala Fănuș Neagu, ca de obicei. A fost o ședință, după cum se vede în imagini, ieșită din tipare, desfășurată într-un decor…